Abonnementsbetingelser

Abonnementsbetingelser for Personaleforeningen Ambulance Syd

Personaleforeningen Ambulance SydLille tornbjerg vej 305220 Odense SØTLF: +45 0CVR: 40132910
 

Generelt

Personaleforeningen Ambulance Syd stiller et abonnement baseret online tjeneste til rådighed på pfambulancesyd.dk. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Personaleforeningen Ambulance Syd.
Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Personaleforeningen Ambulance Syd og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Personaleforeningen Ambulance Syd vedrørende Tjenesten.
Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Personaleforeningen Ambulance Syd.
For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.
 

Ydelsens omfang

Tjenesten giver Brugeren adgang til Personaleforeningen Ambulance Syd’s tjenester bestemt ved bestilling.

Adgang til tjenesten

Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen.
 
Registrering og brugeradgang
Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.
Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.
Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Personaleforeningen Ambulance Syd samt ændre sit password.
 
Gebyrer og Betaling
Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.
Betaling for abonnementet sker forud hvert år, ud fra den dato du abonnerede.
Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af Personaleforeningen Ambulance Syd tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.
 

Ved køb af forsikringen gennem Personaleforeningen Ambulance Syd, skal der betales det fulde beløb for et helt år, det er ikke muligt at refundere det købte. Aftalen løber indtil man som køber vælger at opsige aftale inden næste betaling, (fremgår hvornår ved login) aftalen er mellem kunden og Riskpoint/sønderjysk forsikring og/eller Gjensidige forsikring, og Personaleforeningen Ambulance Syd er blot formidler og kan ikke holdes til ansvar overfor en tvist mellem kunden og forsikringsselskabet.Betingelser for de forskellige forsikringer kan læses på hjemmesiden.

 
Tilpasninger og ændringer
Personaleforeningen Ambulance Syd forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.
 
Opsigelse af abonnement
Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 år fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man bruge det, på forsiden, angivede linkeller kontakte Personaleforeningen Ambulance Syd via info@pfambulancesyd.dk
 
Betaling
Personaleforeningen Ambulance Syd modtager online betalinger med Dankort, Visa, Mobilepay Online.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:Denmark – Kroner (DKK)
Personaleforeningen Ambulance Syd benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Personaleforeningen Ambulance Syd’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
 
Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop da varen er af sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret.
 
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Personaleforeningen Ambulance Syd, har vi brug for følgende oplysninger:
  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Personaleforeningen Ambulance Syd og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Personaleforeningen Ambulance Syd har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Personaleforeningen Ambulance Syd er: Ole Skov Andersen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Personaleforeningen Ambulance Syd har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@pfambulancesyd.dk.
CookiesPå pfambulancesyd.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistikVi bruger en log-statistik på pfambulancesyd.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Personaleforeningen Ambulance Syd’s hjemmeside.
 
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
 
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og ForbrugerstyrelsensCarl Jacobsens Vej 352500 Valbywww.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: info@pfambulancesyd.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
Scroll to Top